Členové ATO:
ATO - Asociace televizních organizací Právní agenda Samoregulace Kodex pravidel pro umístění produktu v televizním vysílání

Kodex pravidel pro umístění produktu v televizním vysílání

Valná hromada ATO na svém 27. zasedání dne 23. dubna 2012 schvaluje Kodex pravidel pro umístění produktu v televizním vysílání.

Název Soubor Velikost  
Kodex pravidel pro umístění produktu v televizním vysílání kodex_pravidel_ato_pro_umisteni_produktu_v_televiznim_vysilani_120423.pdf Velikost: 83,5 kB Stáhnout soubor
Menu
Novinky
02.06.2020 Peoplemetry slaví 23 let existence

Měření sledovanosti televize, které v České republice probíhá elektronicky pomocí tzv. peoplemetrů, slaví právě dnes své 23. narozeniny. Touto metodou se u nás začalo měřit už v roce 1997. Od té doby doznalo měření řady změn a dnes patří mezi nejvyspělejší na...

Čtěte více
17.04.2020 Rekordní březen: Sledovanost televize byla vlivem pandemie koronaviru nejvyšší za 17 let

Vůbec nejvyšší byla sledovanost v prvních dvou týdnech platnosti omezení pohybu, zde narostla meziročně o více než hodinu. O nárůstu konzumace médií v období pandemie koronaviru toho již bylo napsáno hodně, pojďme se tedy nyní blíže zaměřit na televizi a výsledky...

Čtěte více
zobrazit všechny novinky