Členové ATO:
ATO - Asociace televizních organizací Právní agenda Samoregulace Kodex pravidel pro umístění produktu v televizním vysílání

Kodex pravidel pro umístění produktu v televizním vysílání

Valná hromada ATO na svém 27. zasedání dne 23. dubna 2012 schvaluje Kodex pravidel pro umístění produktu v televizním vysílání.

Název Soubor Velikost  
Kodex pravidel pro umístění produktu v televizním vysílání kodex_pravidel_ato_pro_umisteni_produktu_v_televiznim_vysilani_120423.pdf Velikost: 83,5 kB Stáhnout soubor
Menu
Novinky
06.06.2018 Pozemní příjem TV vysílání je v českých domácnostech stále dominantní

Více než polovina českých domácností využívá pozemní televizní vysílání. V rámci něj v současnosti probíhá postupné spouštění programů v novém standardu DVB-T2 – tento standard už přijímá 7 % televizních domácností. Většině z nich umožnil tento přechod...

Čtěte více
20.03.2018 ATO letos měří i internetovou sledovanost

V lednu 2018 byl úspěšně zahájen nový Projekt crossplatformního elektronického měření sledovanosti a konzumace obsahu (PCEM) na období 2018–2022, který pro Asociaci televizních organizací (ATO) zpracovává výzkumná agentura Nielsen Admosphere. Největší novinkou je...

Čtěte více
zobrazit všechny novinky