Členové ATO:
ATO - Asociace televizních organizací Právní agenda Samoregulace Kodex pravidel pro umístění produktu v televizním vysílání

Kodex pravidel pro umístění produktu v televizním vysílání

Valná hromada ATO na svém 27. zasedání dne 23. dubna 2012 schvaluje Kodex pravidel pro umístění produktu v televizním vysílání.

Název Soubor Velikost  
Kodex pravidel pro umístění produktu v televizním vysílání kodex_pravidel_ato_pro_umisteni_produktu_v_televiznim_vysilani_120423.pdf Velikost: 83,5 kB Stáhnout soubor
Menu
Novinky
20.03.2020 ATO: Pandemie koronaviru zvedá sledovanost televize, v průměru o 45 minut denně

Sledovanost výrazně roste i u mladých diváků. Panuje též velký zájem o zpravodajství. Jednou z oblastí, na které má aktuální pandemie nového typu koronaviru výrazný vliv, je sledovanost televize. V datech z peoplemetrového měření, které pro Asociaci...

Čtěte více
29.05.2019 Sledovanost televize se ve světě měří již 70 let

Počátky měření televizní sledovanosti můžeme celosvětově vysledovat až do roku 1949, letos je tomu tedy právě 70 let. V České republice oslaví projekt měření televizní sledovanosti své 22. narozeniny 2. června. Tento den si u nás připomínáme jako Den peoplemetrů a...

Čtěte více
zobrazit všechny novinky