Členové ATO:

Hlasitost reklamy

Komentář:

Název Soubor Velikost  
Novela zákona 231/2001 Sb. 2novela_231_hlasitost_reklamy.pdf Velikost: 82,6 kB Stáhnout soubor
Stanovisko vlády k novele zákona 3stanovisko_vlady_k_novele_zakona_o_hlasitosti_reklamy.doc Velikost: 28,5 kB Stáhnout soubor
Stanovisko ATO k hlasitosti reklamy ze dne 23.2.2012 4stanovisko_ato_khlasitostireklamy_23_2_2012.doc Velikost: 247,5 kB Stáhnout soubor
Dopis na vladu a poslancum 5dopis_na_vladu_a_poslancum.doc Velikost: 39,5 kB Stáhnout soubor
ATO_hlasitost reklamy_odpověd RRTV 6ato_hlasitost_reklamy_odpoved_rrtv.pdf Velikost: 583,4 kB Stáhnout soubor
Hlasitost_ článek MaM 7ato_hlasitost_reklamy_clanek_mam.doc Velikost: 51,5 kB Stáhnout soubor
Stanovisko TK ATO k Prováděcí vyhlášce k hlasitosti reklamy 8ato_tk_rrtv_120604.pdf Velikost: 483,2 kB Stáhnout soubor
Menu
Novinky
06.06.2018 Pozemní příjem TV vysílání je v českých domácnostech stále dominantní

Více než polovina českých domácností využívá pozemní televizní vysílání. V rámci něj v současnosti probíhá postupné spouštění programů v novém standardu DVB-T2 – tento standard už přijímá 7 % televizních domácností. Většině z nich umožnil tento přechod...

Čtěte více
20.03.2018 ATO letos měří i internetovou sledovanost

V lednu 2018 byl úspěšně zahájen nový Projekt crossplatformního elektronického měření sledovanosti a konzumace obsahu (PCEM) na období 2018–2022, který pro Asociaci televizních organizací (ATO) zpracovává výzkumná agentura Nielsen Admosphere. Největší novinkou je...

Čtěte více
zobrazit všechny novinky