Členové ATO:

Terminologie

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Komerční vysílání

Druh pořadu, jehož cílem je nabídka prodeje zboží ve vztahu k televizní stanici nebo jejímu konkrétnímu pořadu. Typickými příklady komerčního vysílání je Teleshopping, Sponzoring pořadu anebo Merchandising.

Kontinuální výzkum

je průběžné kvantitativní dotazníkové šetření na výběrovém vzorku domácností z Opory výběru reprezentativní z hlediska populace domácností České republiky dle aktuálních údajů Českého statistického úřadu.

Menu
Novinky
29.05.2019 Sledovanost televize se ve světě měří již 70 let

Počátky měření televizní sledovanosti můžeme celosvětově vysledovat až do roku 1949, letos je tomu tedy právě 70 let. V České republice oslaví projekt měření televizní sledovanosti své 22. narozeniny 2. června. Tento den si u nás připomínáme jako Den peoplemetrů a...

Čtěte více
06.06.2018 Pozemní příjem TV vysílání je v českých domácnostech stále dominantní

Více než polovina českých domácností využívá pozemní televizní vysílání. V rámci něj v současnosti probíhá postupné spouštění programů v novém standardu DVB-T2 – tento standard už přijímá 7 % televizních domácností. Většině z nich umožnil tento přechod...

Čtěte více
zobrazit všechny novinky