Členové ATO:
ATO - Asociace televizních organizací TV výzkum PCEM V Doporučení pro prezentaci výsledků

Doporučení pro prezentaci výsledků

Doporučené počty desetinných míst pro prezentaci výsledků:

  • Rating: 1 desetinné místo
  • Rating v tisících: 0 desetinných míst
  • Share: 2 desetinná místa
  • Reach%: 1 desetinné místo
  • Reach000: 0 desetinných míst
  • Afinita: 2 desetinná místa
  • Profil: 0 desetinných míst

Doporučené zkratky pro prezentaci výsledků:

  • Rating: Rat
  • Rating v tisících: 000
  • Share: Shr
  • Reach%: Rch%
  • Reach000: Rch000
  • Afinita: Af
  • Profil: Pf
Menu
Novinky
06.06.2018 Pozemní příjem TV vysílání je v českých domácnostech stále dominantní

Více než polovina českých domácností využívá pozemní televizní vysílání. V rámci něj v současnosti probíhá postupné spouštění programů v novém standardu DVB-T2 – tento standard už přijímá 7 % televizních domácností. Většině z nich umožnil tento přechod...

Čtěte více
20.03.2018 ATO letos měří i internetovou sledovanost

V lednu 2018 byl úspěšně zahájen nový Projekt crossplatformního elektronického měření sledovanosti a konzumace obsahu (PCEM) na období 2018–2022, který pro Asociaci televizních organizací (ATO) zpracovává výzkumná agentura Nielsen Admosphere. Největší novinkou je...

Čtěte více
zobrazit všechny novinky