Členové ATO:

Nabídka dat a analýz

Nabídka dat

  • Data se sbírají a reportují vteřinu po vteřině (sekundová data)
    • TV stanice dodávají Programový log, Upoutávkový log a ve spolupráci s AKA Komerční log
  • K dispozici jsou data
    • hrubá nebo agregovaná
    • časová, programová a komerční

Data elektronického měření televizní sledovanosti jsou v současnosti dodávána za 37 televizních stanic.  Měřeno je několik stovek televizních stanic.

Podmínky odběru dat  se liší podle šíře poskytovaných údajů. Odběr dat ke možno navázat i na členství odběratele v ATO.  Data je možno dodávat s různou frekvencí, např. i v režimu dodávky denní.

 

Nabídka analýz

ATO  nabízí možnost zpracování různých analýz sledovanosti.

Typové analýzy

Název analýzy

Popis analýzy

Příklad analýzy

Analýza pořadů

Výstupem analýzy jsou data o pořadu/ech na vybrané TV stanici pro určité časové období pro vybranou cílovou skupinu. K dispozici je sledovanost v % a tisících a podíl na trhu v %.

Sledovanost Televizních novin v letním období pro CS dospělí 15 +

Analýza časových úseků

Výstupem analýzy je tabulka sledovaností vybraného časového úseku po předem definovaných intervalech (např. 5, 10, 15 min, hodiny). K dispozici je sledovanost v % a tisících a podíl na trhu v %.

Sledovanost všech stanic v časovém úseku 20 – 23 hodin po 15 minutách

Analýza reklamních bloků

Obdobná analýza jako analýza pořadu. Výstupem jsou data o sledovanosti vybraných reklamních spotů v určitém časovém období pro vybranou cílovou skupinu. Reklamní spoty lze do analýzy vybrat i podle sektorů, podsektorů, typu produktu, zadávající agentury. K dispozici je sledovanost v % a tisících a podíl na trhu v %.

Sledovanost reklamních spotů na bankovní produkty v době ranního vysílání.

TOP  pořady

Nejsledovanější pořady na konkrétní TV stanici, v časovém úseku nebo dle typu pořadů. K dispozici je sledovanost v % a tisících a podíl na trhu v %.

TOP 50 filmů na všech TV stanicích v roce 2009.

Analýza sledovanosti reklamní kampaně

Poskytuje data o sledovanosti konkrétní vybrané reklamní kampaně. K dispozici je Reach, frekvence, GRP a podíl na trhu v %.

 

Cena jednotlivých analýz je závislá na jejich rozsahu. Počítá se podle ceníků ATO a odvíjí se od počtu klientem vybraných proměnných, délky časového intervalu a počtu cílových skupin. V případě zájmu nás kontaktujte prostřednictvím e-mailu na ato@ato.cz.

Speciální analýzy

Vhodné zejména pro ty televize, které nejsou  reportovány.

Název analýzy

Popis analýzy

Poznámka

ZÁKLADNÍ ANALÝZA  I.

 

MĚSÍČNÍ PRŮMĚRY

1 cílová skupina, standardně 15+

 

  • velikost populace přijímající stanici (penetrace)
  • denní net reach %, tisíce
  • ATS
  • rating
  • share
  • průměrný týdenní net reach % a tisíce
  • měsíční net reach % a tisíce
  • plus výše uvedené hodnoty vztažené na populaci přijímající stanici
  • profil průměrného dne po čtvrthodinách rating v % (tabulka a graf)

Možno rozšířit o  další cílové skupiny.

ZÁKLADNÍ ANALÝZA  II.

 

MĚSÍČNÍ PRŮMĚRY

+ DENNÍ DATA Z DANÉHO MĚSÍCE

1 cílová skupina, standardně 15+

 

  • velikost populace přijímající stanici (penetrace)
  • ATS
  • rating
  • share
  • denní net reach %, tisíce
  • průměrný týdenní net reach % a tisíce
  • měsíční net reach % a tisíce
  • plus výše uvedené hodnoty vztažené na populaci přijímající stanici
  • profil průměrného dne po čtvrthodinách rating v % (tabulka a graf) 
  • profil každého dne měsíce dne po čtvrthodinách rating v % (tabulka a graf)

 

Možno rozšířit o  další cílové skupiny.

ZÁKLADNÍ ANALÝZA  III.

 

MĚSÍČNÍ PRŮMĚRY

+ MINUTOVÉ PROFILY PRŮMĚRNÝCH DNŮ

1 cílová skupina, standardně 15+

 

  • velikost populace přijímající stanici (penetrace)
  • průměrný měsíční rating, celý den a prime time
  • průměrný měsíční share, celý den a prime time
  • průměrný měsíční ATS, celý den a prime time
  • průměrný denní net reach %, tisíce, celý den a prime time
  • % rating – minutový profil průměrného celého dne
  • % rating – minutový profil průměrného všedního dne
  • % rating – minutový profil průměrného víkendového dne

Možno rozšířit o  další cílové skupiny.

Cena jednotlivých analýz vychází z ceníku a je závislá na konkrétním vybraném typu analýzy, počtu cílových skupin, penetraci analyzované stanice a počtu zadaných analýz. Kalkulaci připravíme po detailním zadání. V případě zájmu o tento typ analýzy nás kontaktujte prostřednictvím e-mailu na ato@ato.cz.

Ad-hoc analýzy

Individuální analýzy podle specifických požadavků klienta. V případě zájmu o tento typ analýzy nás kontaktujte prostřednictvím mailu na ato@ato.cz se stručným popisem Vašeho požadavku. Naši analytici Vám do 3 pracovních dnů vypracují nabídku včetně cenové kalkulace.

Menu
Novinky
29.05.2019 Sledovanost televize se ve světě měří již 70 let

Počátky měření televizní sledovanosti můžeme celosvětově vysledovat až do roku 1949, letos je tomu tedy právě 70 let. V České republice oslaví projekt měření televizní sledovanosti své 22. narozeniny 2. června. Tento den si u nás připomínáme jako Den peoplemetrů a...

Čtěte více
06.06.2018 Pozemní příjem TV vysílání je v českých domácnostech stále dominantní

Více než polovina českých domácností využívá pozemní televizní vysílání. V rámci něj v současnosti probíhá postupné spouštění programů v novém standardu DVB-T2 – tento standard už přijímá 7 % televizních domácností. Většině z nich umožnil tento přechod...

Čtěte více
zobrazit všechny novinky