Členové ATO:

Nabídka dat a analýz

Nabídka dat

  • Data se sbírají a reportují vteřinu po vteřině (sekundová data)
    • TV stanice dodávají Programový log, Upoutávkový log a ve spolupráci s AKA Komerční log
  • K dispozici jsou data
    • hrubá nebo agregovaná
    • časová, programová a komerční

Data elektronického měření televizní sledovanosti jsou v současnosti dodávána za 37 televizních stanic.  Měřeno je několik stovek televizních stanic.

Podmínky odběru dat  se liší podle šíře poskytovaných údajů. Odběr dat ke možno navázat i na členství odběratele v ATO.  Data je možno dodávat s různou frekvencí, např. i v režimu dodávky denní.

 

Nabídka analýz

ATO  nabízí možnost zpracování různých analýz sledovanosti.

Typové analýzy

Název analýzy

Popis analýzy

Příklad analýzy

Analýza pořadů

Výstupem analýzy jsou data o pořadu/ech na vybrané TV stanici pro určité časové období pro vybranou cílovou skupinu. K dispozici je sledovanost v % a tisících a podíl na trhu v %.

Sledovanost Televizních novin v letním období pro CS dospělí 15 +

Analýza časových úseků

Výstupem analýzy je tabulka sledovaností vybraného časového úseku po předem definovaných intervalech (např. 5, 10, 15 min, hodiny). K dispozici je sledovanost v % a tisících a podíl na trhu v %.

Sledovanost všech stanic v časovém úseku 20 – 23 hodin po 15 minutách

Analýza reklamních bloků

Obdobná analýza jako analýza pořadu. Výstupem jsou data o sledovanosti vybraných reklamních spotů v určitém časovém období pro vybranou cílovou skupinu. Reklamní spoty lze do analýzy vybrat i podle sektorů, podsektorů, typu produktu, zadávající agentury. K dispozici je sledovanost v % a tisících a podíl na trhu v %.

Sledovanost reklamních spotů na bankovní produkty v době ranního vysílání.

TOP  pořady

Nejsledovanější pořady na konkrétní TV stanici, v časovém úseku nebo dle typu pořadů. K dispozici je sledovanost v % a tisících a podíl na trhu v %.

TOP 50 filmů na všech TV stanicích v roce 2009.

Analýza sledovanosti reklamní kampaně

Poskytuje data o sledovanosti konkrétní vybrané reklamní kampaně. K dispozici je Reach, frekvence, GRP a podíl na trhu v %.

 

Cena jednotlivých analýz je závislá na jejich rozsahu. Počítá se podle ceníků ATO a odvíjí se od počtu klientem vybraných proměnných, délky časového intervalu a počtu cílových skupin. V případě zájmu nás kontaktujte prostřednictvím e-mailu na ato@ato.cz.

Speciální analýzy

Vhodné zejména pro ty televize, které nejsou  reportovány.

Název analýzy

Popis analýzy

Poznámka

ZÁKLADNÍ ANALÝZA  I.

 

MĚSÍČNÍ PRŮMĚRY

1 cílová skupina, standardně 15+

 

  • velikost populace přijímající stanici (penetrace)
  • denní net reach %, tisíce
  • ATS
  • rating
  • share
  • průměrný týdenní net reach % a tisíce
  • měsíční net reach % a tisíce
  • plus výše uvedené hodnoty vztažené na populaci přijímající stanici
  • profil průměrného dne po čtvrthodinách rating v % (tabulka a graf)

Možno rozšířit o  další cílové skupiny.

ZÁKLADNÍ ANALÝZA  II.

 

MĚSÍČNÍ PRŮMĚRY

+ DENNÍ DATA Z DANÉHO MĚSÍCE

1 cílová skupina, standardně 15+

 

  • velikost populace přijímající stanici (penetrace)
  • ATS
  • rating
  • share
  • denní net reach %, tisíce
  • průměrný týdenní net reach % a tisíce
  • měsíční net reach % a tisíce
  • plus výše uvedené hodnoty vztažené na populaci přijímající stanici
  • profil průměrného dne po čtvrthodinách rating v % (tabulka a graf) 
  • profil každého dne měsíce dne po čtvrthodinách rating v % (tabulka a graf)

 

Možno rozšířit o  další cílové skupiny.

ZÁKLADNÍ ANALÝZA  III.

 

MĚSÍČNÍ PRŮMĚRY

+ MINUTOVÉ PROFILY PRŮMĚRNÝCH DNŮ

1 cílová skupina, standardně 15+

 

  • velikost populace přijímající stanici (penetrace)
  • průměrný měsíční rating, celý den a prime time
  • průměrný měsíční share, celý den a prime time
  • průměrný měsíční ATS, celý den a prime time
  • průměrný denní net reach %, tisíce, celý den a prime time
  • % rating – minutový profil průměrného celého dne
  • % rating – minutový profil průměrného všedního dne
  • % rating – minutový profil průměrného víkendového dne

Možno rozšířit o  další cílové skupiny.

Cena jednotlivých analýz vychází z ceníku a je závislá na konkrétním vybraném typu analýzy, počtu cílových skupin, penetraci analyzované stanice a počtu zadaných analýz. Kalkulaci připravíme po detailním zadání. V případě zájmu o tento typ analýzy nás kontaktujte prostřednictvím e-mailu na ato@ato.cz.

Ad-hoc analýzy

Individuální analýzy podle specifických požadavků klienta. V případě zájmu o tento typ analýzy nás kontaktujte prostřednictvím mailu na ato@ato.cz se stručným popisem Vašeho požadavku. Naši analytici Vám do 3 pracovních dnů vypracují nabídku včetně cenové kalkulace.

Menu
Novinky
06.06.2018 Pozemní příjem TV vysílání je v českých domácnostech stále dominantní

Více než polovina českých domácností využívá pozemní televizní vysílání. V rámci něj v současnosti probíhá postupné spouštění programů v novém standardu DVB-T2 – tento standard už přijímá 7 % televizních domácností. Většině z nich umožnil tento přechod...

Čtěte více
20.03.2018 ATO letos měří i internetovou sledovanost

V lednu 2018 byl úspěšně zahájen nový Projekt crossplatformního elektronického měření sledovanosti a konzumace obsahu (PCEM) na období 2018–2022, který pro Asociaci televizních organizací (ATO) zpracovává výzkumná agentura Nielsen Admosphere. Největší novinkou je...

Čtěte více
zobrazit všechny novinky