Členové ATO:

LSS - výzkum životního stylu

  • Exkluzivní kvantitativní výzkum kontinuálně realizovaný na panelu TV metrových domácností.
  • Probíhá ročně od roku 2002.
  • Dlouhodobě sleduje mediální, postojové a spotřební chování populace ČR.
  • V rámci mediálního chování mapuje preference jednotlivých médií v rozličných situacích, dále např. na základě jakých zdrojů informací jsou vybírány televizní pořady.
  • Sleduje vybavenost domácností jednotlivými druhy médií, preference volnočasových aktivit jednotlivými členy domácností.
  • Zaznamenává činnosti všedního a víkendového dne, volnočasové aktivity respondentů.
  • Mapuje spotřební chování domácností, jejich příjmy, útraty, vybavenost, vlastnictví bankovních a pojistných produktů.
  • Podchycuje nově vznikající trendy v mediální konzumaci.
  • Stanovuje typologie (např. životní úrovně, volného času, mediální vybavenosti).

 

Menu
Novinky
29.05.2019 Sledovanost televize se ve světě měří již 70 let

Počátky měření televizní sledovanosti můžeme celosvětově vysledovat až do roku 1949, letos je tomu tedy právě 70 let. V České republice oslaví projekt měření televizní sledovanosti své 22. narozeniny 2. června. Tento den si u nás připomínáme jako Den peoplemetrů a...

Čtěte více
06.06.2018 Pozemní příjem TV vysílání je v českých domácnostech stále dominantní

Více než polovina českých domácností využívá pozemní televizní vysílání. V rámci něj v současnosti probíhá postupné spouštění programů v novém standardu DVB-T2 – tento standard už přijímá 7 % televizních domácností. Většině z nich umožnil tento přechod...

Čtěte více
zobrazit všechny novinky