Členové ATO:

LSS - výzkum životního stylu

  • Exkluzivní kvantitativní výzkum kontinuálně realizovaný na panelu TV metrových domácností.
  • Probíhá ročně od roku 2002.
  • Dlouhodobě sleduje mediální, postojové a spotřební chování populace ČR.
  • V rámci mediálního chování mapuje preference jednotlivých médií v rozličných situacích, dále např. na základě jakých zdrojů informací jsou vybírány televizní pořady.
  • Sleduje vybavenost domácností jednotlivými druhy médií, preference volnočasových aktivit jednotlivými členy domácností.
  • Zaznamenává činnosti všedního a víkendového dne, volnočasové aktivity respondentů.
  • Mapuje spotřební chování domácností, jejich příjmy, útraty, vybavenost, vlastnictví bankovních a pojistných produktů.
  • Podchycuje nově vznikající trendy v mediální konzumaci.
  • Stanovuje typologie (např. životní úrovně, volného času, mediální vybavenosti).

 

Menu
Novinky
02.06.2020 Peoplemetry slaví 23 let existence

Měření sledovanosti televize, které v České republice probíhá elektronicky pomocí tzv. peoplemetrů, slaví právě dnes své 23. narozeniny. Touto metodou se u nás začalo měřit už v roce 1997. Od té doby doznalo měření řady změn a dnes patří mezi nejvyspělejší na...

Čtěte více
17.04.2020 Rekordní březen: Sledovanost televize byla vlivem pandemie koronaviru nejvyšší za 17 let

Vůbec nejvyšší byla sledovanost v prvních dvou týdnech platnosti omezení pohybu, zde narostla meziročně o více než hodinu. O nárůstu konzumace médií v období pandemie koronaviru toho již bylo napsáno hodně, pojďme se tedy nyní blíže zaměřit na televizi a výsledky...

Čtěte více
zobrazit všechny novinky