Členové ATO:

LSS - výzkum životního stylu

  • Exkluzivní kvantitativní výzkum kontinuálně realizovaný na panelu TV metrových domácností.
  • Probíhá ročně od roku 2002.
  • Dlouhodobě sleduje mediální, postojové a spotřební chování populace ČR.
  • V rámci mediálního chování mapuje preference jednotlivých médií v rozličných situacích, dále např. na základě jakých zdrojů informací jsou vybírány televizní pořady.
  • Sleduje vybavenost domácností jednotlivými druhy médií, preference volnočasových aktivit jednotlivými členy domácností.
  • Zaznamenává činnosti všedního a víkendového dne, volnočasové aktivity respondentů.
  • Mapuje spotřební chování domácností, jejich příjmy, útraty, vybavenost, vlastnictví bankovních a pojistných produktů.
  • Podchycuje nově vznikající trendy v mediální konzumaci.
  • Stanovuje typologie (např. životní úrovně, volného času, mediální vybavenosti).

 

Menu
Novinky
06.06.2018 Pozemní příjem TV vysílání je v českých domácnostech stále dominantní

Více než polovina českých domácností využívá pozemní televizní vysílání. V rámci něj v současnosti probíhá postupné spouštění programů v novém standardu DVB-T2 – tento standard už přijímá 7 % televizních domácností. Většině z nich umožnil tento přechod...

Čtěte více
20.03.2018 ATO letos měří i internetovou sledovanost

V lednu 2018 byl úspěšně zahájen nový Projekt crossplatformního elektronického měření sledovanosti a konzumace obsahu (PCEM) na období 2018–2022, který pro Asociaci televizních organizací (ATO) zpracovává výzkumná agentura Nielsen Admosphere. Největší novinkou je...

Čtěte více
zobrazit všechny novinky