Členové ATO:

Kontinuální výzkum

  • Probíhá již od roku 2001.
  • Průběžný monitoring podrobné struktury české televizní populace, jejího chování, televizní vybavenosti a změny v oblasti příjmu televizního vysílání.
  • Poskytuje časový snímek reprezentativního vzorku české populace.
  • Cílem výzkumu je především zjistit důležité charakteristiky domácností pro kontrolu a zajišťování reprezentativity vzorku domácností vybraných pro projekt měření TV sledovanosti.
  • Poskytuje údaje o sledovanosti TV (jejím vlastnictví, příjmu TV signálu a jednotlivých TV stanic).
  • Sleduje trendy ve vlastnictví a užívání další TV techniky, vlastnictví počítače a internetu.
  • Sleduje významné změny, které se promítají do mediálního chování, jako jsou např. postupné vypínání analogového vysílání,  spouštění digitálního pozemního vysílání.
  • Ročně probíhá v několika vlnách, dotázáno je 12 000 domácností.
  • Pro ATO zpracovává realizátor projektu - Nieslen Admosphere, a.s.

 

Menu
Novinky
02.06.2020 Peoplemetry slaví 23 let existence

Měření sledovanosti televize, které v České republice probíhá elektronicky pomocí tzv. peoplemetrů, slaví právě dnes své 23. narozeniny. Touto metodou se u nás začalo měřit už v roce 1997. Od té doby doznalo měření řady změn a dnes patří mezi nejvyspělejší na...

Čtěte více
17.04.2020 Rekordní březen: Sledovanost televize byla vlivem pandemie koronaviru nejvyšší za 17 let

Vůbec nejvyšší byla sledovanost v prvních dvou týdnech platnosti omezení pohybu, zde narostla meziročně o více než hodinu. O nárůstu konzumace médií v období pandemie koronaviru toho již bylo napsáno hodně, pojďme se tedy nyní blíže zaměřit na televizi a výsledky...

Čtěte více
zobrazit všechny novinky