Členové ATO:

Kontinuální výzkum

  • Probíhá již od roku 2001.
  • Průběžný monitoring podrobné struktury české televizní populace, jejího chování, televizní vybavenosti a změny v oblasti příjmu televizního vysílání.
  • Poskytuje časový snímek reprezentativního vzorku české populace.
  • Cílem výzkumu je především zjistit důležité charakteristiky domácností pro kontrolu a zajišťování reprezentativity vzorku domácností vybraných pro projekt měření TV sledovanosti.
  • Poskytuje údaje o sledovanosti TV (jejím vlastnictví, příjmu TV signálu a jednotlivých TV stanic).
  • Sleduje trendy ve vlastnictví a užívání další TV techniky, vlastnictví počítače a internetu.
  • Sleduje významné změny, které se promítají do mediálního chování, jako jsou např. postupné vypínání analogového vysílání,  spouštění digitálního pozemního vysílání.
  • Ročně probíhá v několika vlnách, dotázáno je 12 000 domácností.
  • Pro ATO zpracovává realizátor projektu - Nieslen Admosphere, a.s.

 

Menu
Novinky
20.03.2020 ATO: Pandemie koronaviru zvedá sledovanost televize, v průměru o 45 minut denně

Sledovanost výrazně roste i u mladých diváků. Panuje též velký zájem o zpravodajství. Jednou z oblastí, na které má aktuální pandemie nového typu koronaviru výrazný vliv, je sledovanost televize. V datech z peoplemetrového měření, které pro Asociaci...

Čtěte více
29.05.2019 Sledovanost televize se ve světě měří již 70 let

Počátky měření televizní sledovanosti můžeme celosvětově vysledovat až do roku 1949, letos je tomu tedy právě 70 let. V České republice oslaví projekt měření televizní sledovanosti své 22. narozeniny 2. června. Tento den si u nás připomínáme jako Den peoplemetrů a...

Čtěte více
zobrazit všechny novinky