Členové ATO:

Kontinuální výzkum

  • Probíhá od roku 2001.
  • Průběžný monitoring podrobné struktury české televizní populace, jejího chování, televizní vybavenosti a změny v oblasti příjmu televizního vysílání.
  • Poskytuje časový snímek reprezentativního vzorku české populace.
  • Cílem výzkumu je především zjistit důležité charakteristiky domácností pro kontrolu a zajišťování reprezentativity vzorku domácností vybraných pro PEM.
  • Poskytuje údaje o sledovanosti TV (jejím vlastnictví, příjmu TV signálu a jednotlivých TV stanic).
  • Sleduje trendy ve vlastnictví a užívání další TV techniky, vlastnictví počítače a internetu.
  • Sleduje významné změny, které se promítají do mediálního chování, jako jsou např. postupné vypínání analogového vysílání,  spouštění digitálního pozemního vysílání.
  • Ročně probíhá ve 4 vlnách, dotázáno je 9 000 domácností.
  • Pro ATO zpracovává realizátor prostřednictvím agentury STEM/MARK.

 

K ilustraci zjištění doplňkových výzkumů byly použity i prezentace z společného workshopu ATO a agentury MEDIARESEARCH, který se konal 26. listopadu 2009. Více najdete v sekci Ke stažení.

Menu
Novinky
06.06.2018 Pozemní příjem TV vysílání je v českých domácnostech stále dominantní

Více než polovina českých domácností využívá pozemní televizní vysílání. V rámci něj v současnosti probíhá postupné spouštění programů v novém standardu DVB-T2 – tento standard už přijímá 7 % televizních domácností. Většině z nich umožnil tento přechod...

Čtěte více
20.03.2018 ATO letos měří i internetovou sledovanost

V lednu 2018 byl úspěšně zahájen nový Projekt crossplatformního elektronického měření sledovanosti a konzumace obsahu (PCEM) na období 2018–2022, který pro Asociaci televizních organizací (ATO) zpracovává výzkumná agentura Nielsen Admosphere. Největší novinkou je...

Čtěte více
zobrazit všechny novinky