Členové ATO:

Certifikace

Základní informace:

ATO nabízí nové netradiční řešení pro potřeby mediálního trhu spočívající ve  vytvoření a aplikaci sady analytických nástrojů zaměřených na ověření správnosti výsledků post-buy analýz standardně předávaných klientovi mediální agenturou. Diferencované výstupy ověří správnost výsledků z nezávislého zdroje plně oprávněného data PEM využívat. Postavení ATO na trhu a jeho možnosti plně disponovat daty sledovanosti televizí v ČR je svým způsobem unikátní.

Klíčové vlastnosti :

  • Přístup k výsledkům sledovanosti PEM
  • Přehled o úspěšnosti reklamního sdělení  podle data uveřejnění, tématu a zadavatele
  • Cenová dostupnost pro všechny uživatele

Komu je služba určena:

  • Mediální agentury  -  v rámci certifikace práce
  • Zadavatelé reklamy marketingová oddělení  -  nezávislý zdroj informací
  • Tvůrci reklam -  náhled na úspěšnost díla
  • Auditorské společnosti  -  datový podklad pro analýzu
  • Ostatní uživatelé

Z jakých mediálních zdrojů čerpáme:

  • Více než dvacet televizních stanic monitorovaných v rámci denních dat  PEM

Datové pokrytí  a SW podpora :

  • Databáze PEM a aplikace Admosphere
  • SW Golem, Mamut

Formát poskytovaných dat:

  • Tabulkové vyhotovení ve formátu xls. 
  • Základní popisné údaje – explicitně dle zadání, tj. zadavatel, značka, datum, motiv, cílová skupina, TRP, GRP a jiné

Doručení dat:

  • online – elektronicky – emailem - poštou
Menu
Novinky
06.06.2018 Pozemní příjem TV vysílání je v českých domácnostech stále dominantní

Více než polovina českých domácností využívá pozemní televizní vysílání. V rámci něj v současnosti probíhá postupné spouštění programů v novém standardu DVB-T2 – tento standard už přijímá 7 % televizních domácností. Většině z nich umožnil tento přechod...

Čtěte více
20.03.2018 ATO letos měří i internetovou sledovanost

V lednu 2018 byl úspěšně zahájen nový Projekt crossplatformního elektronického měření sledovanosti a konzumace obsahu (PCEM) na období 2018–2022, který pro Asociaci televizních organizací (ATO) zpracovává výzkumná agentura Nielsen Admosphere. Největší novinkou je...

Čtěte více
zobrazit všechny novinky