Certifikace
Základní informace:
ATO nabízí nové netradiční řešení pro potřeby mediálního trhu spočívající ve vytvoření a aplikaci sady analytických nástrojů zaměřených na ověření správnosti výsledků post-buy analýz standardně předávaných klientovi mediální agenturou. Diferencované výstupy ověří správnost výsledků z nezávislého zdroje plně oprávněného data PEM využívat. Postavení ATO na trhu a jeho možnosti plně disponovat daty sledovanosti televizí v ČR je svým způsobem unikátní.
Klíčové vlastnosti :
- Přístup k výsledkům sledovanosti PEM
- Přehled o úspěšnosti reklamního sdělení podle data uveřejnění, tématu a zadavatele
- Cenová dostupnost pro všechny uživatele
Komu je služba určena:
- Mediální agentury - v rámci certifikace práce
- Zadavatelé reklamy marketingová oddělení - nezávislý zdroj informací
- Tvůrci reklam - náhled na úspěšnost díla
- Auditorské společnosti - datový podklad pro analýzu
- Ostatní uživatelé
Z jakých mediálních zdrojů čerpáme:
- Více než dvacet televizních stanic monitorovaných v rámci denních dat PEM
Datové pokrytí a SW podpora :
- Databáze PEM a aplikace Admosphere
- SW Golem, Mamut
Formát poskytovaných dat:
- Tabulkové vyhotovení ve formátu xls.
- Základní popisné údaje – explicitně dle zadání, tj. zadavatel, značka, datum, motiv, cílová skupina, TRP, GRP a jiné
Doručení dat:
- online – elektronicky – emailem - poštou