Členové ATO:

Certifikace

Základní informace:

ATO nabízí nové netradiční řešení pro potřeby mediálního trhu spočívající ve  vytvoření a aplikaci sady analytických nástrojů zaměřených na ověření správnosti výsledků post-buy analýz standardně předávaných klientovi mediální agenturou. Diferencované výstupy ověří správnost výsledků z nezávislého zdroje plně oprávněného data PEM využívat. Postavení ATO na trhu a jeho možnosti plně disponovat daty sledovanosti televizí v ČR je svým způsobem unikátní.

Klíčové vlastnosti :

  • Přístup k výsledkům sledovanosti PEM
  • Přehled o úspěšnosti reklamního sdělení  podle data uveřejnění, tématu a zadavatele
  • Cenová dostupnost pro všechny uživatele

Komu je služba určena:

  • Mediální agentury  -  v rámci certifikace práce
  • Zadavatelé reklamy marketingová oddělení  -  nezávislý zdroj informací
  • Tvůrci reklam -  náhled na úspěšnost díla
  • Auditorské společnosti  -  datový podklad pro analýzu
  • Ostatní uživatelé

Z jakých mediálních zdrojů čerpáme:

  • Více než dvacet televizních stanic monitorovaných v rámci denních dat  PEM

Datové pokrytí  a SW podpora :

  • Databáze PEM a aplikace Admosphere
  • SW Golem, Mamut

Formát poskytovaných dat:

  • Tabulkové vyhotovení ve formátu xls. 
  • Základní popisné údaje – explicitně dle zadání, tj. zadavatel, značka, datum, motiv, cílová skupina, TRP, GRP a jiné

Doručení dat:

  • online – elektronicky – emailem - poštou
Menu
Novinky
29.05.2019 Sledovanost televize se ve světě měří již 70 let

Počátky měření televizní sledovanosti můžeme celosvětově vysledovat až do roku 1949, letos je tomu tedy právě 70 let. V České republice oslaví projekt měření televizní sledovanosti své 22. narozeniny 2. června. Tento den si u nás připomínáme jako Den peoplemetrů a...

Čtěte více
06.06.2018 Pozemní příjem TV vysílání je v českých domácnostech stále dominantní

Více než polovina českých domácností využívá pozemní televizní vysílání. V rámci něj v současnosti probíhá postupné spouštění programů v novém standardu DVB-T2 – tento standard už přijímá 7 % televizních domácností. Většině z nich umožnil tento přechod...

Čtěte více
zobrazit všechny novinky