Členové ATO:

Historie projektu měření TV sledovanosti

1. projekt PEM 

Období realizace: 1.6. 1997 – 29.4.2002
  Dodavatel: Taylor Nelson Sofres Media
  Počet domácností v panelu: 660
  Garantovaný počet domácností:  
  Kontinuální výzkum -  realizace: 4x ročně
  Roční vzorek domácností v Kontinuálním výzkumu: 5 000 rozhovorů/rok



2. projekt PEM  Období realizace:  29.4.2002 – 29.4.2007
  Dodavatel: Mediaresearch
  Počet domácností v panelu: 1 333
  Garantovaný počet domácností: 1200
  Kontinuální výzkum -  realizace: 3x ročně 
  Roční vzorek domácností v Kontinuálním výzkumu: 6 000 rozhovorů/rok



3. projekt PEM  Období realizace: 1.1.2008 – 31.12.2012
  Dodavatel: Mediaresearch
  Počet domácností v panelu: 1833
  Garantovaný počet domácností: 1650
  Kontinuální výzkum -  realizace: 10x ročně 
  Roční vzorek domácností v Kontinuálním výzkumu: 9 000 rozhovorů/rok 



4. projekt PEM  Období realizace: 1.1.2013 – 31.12.2017
  Dodavatel: Mediaresearch
  Počet domácností v panelu: 1850
  Garantovaný počet domácností: 1650
  Kontinuální výzkum -  realizace: 4x ročně 
  Roční vzorek domácností v Kontinuálním výzkumu: 9 000 rozhovorů/rok 



5. projekt PCEM  Období realizace:  1.1.2018 – 31.12.2022
  Dodavatel: Nielsen Admosphere 
  Počet domácností v panelu: 1870
  Garantovaný počet domácností: 1700
  Kontinuální výzkum -  realizace: několikrát ročně 
  Roční vzorek domácností v Kontinuálním výzkumu: 12 000 rozhovorů/rok 
Menu
Novinky
06.06.2018 Pozemní příjem TV vysílání je v českých domácnostech stále dominantní

Více než polovina českých domácností využívá pozemní televizní vysílání. V rámci něj v současnosti probíhá postupné spouštění programů v novém standardu DVB-T2 – tento standard už přijímá 7 % televizních domácností. Většině z nich umožnil tento přechod...

Čtěte více
20.03.2018 ATO letos měří i internetovou sledovanost

V lednu 2018 byl úspěšně zahájen nový Projekt crossplatformního elektronického měření sledovanosti a konzumace obsahu (PCEM) na období 2018–2022, který pro Asociaci televizních organizací (ATO) zpracovává výzkumná agentura Nielsen Admosphere. Největší novinkou je...

Čtěte více
zobrazit všechny novinky