Členové ATO:

Historie projektu

 

Projekt I   (PEM I)

Projekt II (PEM II)

Projekt III (PEM III)

       Projekt IV (PEM IV)

1997

Trvání: 1.6. 1997 – 29.4.2002

Dodavatel: Taylor Nelson Sofres Media

Počet domácností v panelu: 660

Garantovaný počet domácností:

Kontinuální výzkum: 4x ročně

Roční vzorek domácností v Kontinuálním výzkumu: 5 000 rozhovorů/rok

 

 

 

 

1998

 

 

 

1999

 

 

 

2000

 

 

 

2001

 

 

 

2002

Trvání: 29.4.2002 – 29.4.2007

Dodavatel: Mediaresearch

Počet domácností v panelu: 1 333

Garantovaný počet domácností: 1 200

Kontinuální výzkum: 3x ročně

Roční vzorek domácností v Kontinuálním výzkumu: 6 000 rozhovorů/rok

 

 

 

2003

 

 

 

2004

 

 

 

2005

 

 

 

2006

 

 

 

2007

 

 

Trvání: 29.4.2007 – 31.12.2007

Trvání: 1.1.2008 – 31.12.2012

Dodavatel: Mediaresearch

Počet domácností v panelu: 1 833

Garantovaný počet domácností: 1 650

Kontinuální výzkum: 10x ročně

Roční vzorek domácností v Kontinuálním výzkumu: 9 000 rozhovorů/rok

 

 

 

2008

     

2008

     

2010

     

2011

     

2012

     
2013      

Trvání: 1.1.2013 – 31.12.2017

Dodavatel: Mediaresearch

Počet domácností v panelu: 1 850

Garantovaný počet domácností: 1 650

Kontinuální výzkum: 4x ročně

Roční vzorek domácností v Kontinuálním výzkumu: 9 000 rozhovorů/rok

Menu
Novinky
08.06.2017 Peoplemetr v muzeu? Ode dneška realita! Výstava k 20. výročí peoplemetrového měření TV sledovanosti v Národním technickém muzeu zahájena

Projekt měření televizní sledovanosti v České republice slaví letos 20. výročí. Bylo to právě v červnu roku 1997, kdy se u nás začala elektronicky měřit televizní sledovanost tzv. peoplemetry. U této příležitosti Asociace televizních organizací ve spolupráci se...

Čtěte více
30.03.2017 Stanovisko profesních sdružení k novele zákona o regulaci reklamy

Společné stanovisko ATO - Unie vydavatelů - APSV - SPIR - AKTV k přílepku zákona o léčivech. Novela nesystémově zavádí společnou a nerozdílnou odpovědnost zadavatele a šiřitele za soulad reklamy se zákonem  a činí tak šiřitele reklamy odpovědným za obsah komerčního...

Čtěte více
zobrazit všechny novinky