Tiskové zprávy

ČESKÝ DIVÁK SLEDUJE TÉMĚŘ 4 HODINY TV DENNĚ, PROJEKT MĚŘENÍ SLEDOVANOSTI ZMĚŘIL V POSLEDNÍM ROCE 769 TISÍC POŘADŮ NA 90 STANICÍCH SVÝM ROZSAHEM ČR PŘEDČÍ I ZEMĚ S DELŠÍ TRADICÍ TV MĚŘENÍ

2. 6. 2023

Každý rok 2. června tradičně slavíme Den peoplemetrů. Je připomínkou startu vůbec prvního elektronického měření sledovanosti televize, které pod hlavičkou Asociace televizních organizací začalo v ČR v roce 1997. Projekt měření sledovanosti televize doznal za...

ATO s novým jednatelem

28. 4. 2023

Asociace televizních organizací (ATO) oznamuje, že od 1. června 2023 dojde ke změně na pozici jednatele ATO.  Současná jednatelka Vlasta Roškotová opouští ATO po 12 letech výkonu funkce. Její místo zaujme Michal Jordan. ATO zajištuje...

PEOPLEMETRY OD NOVÉHO ROKU: ROZŠÍŘENÉ FUNKCE A DŮKLADNĚJŠÍ I RYCHLEJŠÍ ŘEŠENÍ – ODSTARTOVALO DALŠÍ OBDOBÍ PROJEKTU MĚŘENÍ TV SLEDOVANOSTI ATO A NIELSEN

4. 1. 2023

Od ledna 2023 běží další pětileté období Projektu crossplatformního elektronického měření sledovanosti a konzumace obsahu v ČR, jehož zadavatelem je Asociace televizních organizací (ATO) a realizátorem česká výzkumná agentura Nielsen. Ta v ČR realizuje měření...

ČESKÁ TVORBA V TV SLEDOVANOSTI VÍTĚZÍ NAD ZAHRANIČNÍ. PŘED OBRAZOVKAMI TRÁVÍME PRŮMĚRNĚ 4 HODINY DENNĚ

21. 11. 2022

Právě dnes si připomínáme Světový den televize – svátek média, které je v České republice součástí našich životů už skoro 70 let. A že je to stále médium, u kterého tráví lidé velké množství času,...

PROJEKT ELEKTRONICKÉHO MĚŘENÍ TV SLEDOVANOSTI NA OBDOBÍ 2023–2027 ZNÁ SVÉHO REALIZÁTORA

28. 6. 2022

Asociace televizních organizací (ATO) a Nielsen Admosphere právě dnes podepsali smlouvu na realizaci crossplatformního měření sledovanosti televizního vysílání v České republice v dalším pětiletém období (2023–2027). Nielsen Admosphere v ČR realizuje měření již 20 let. Projekt v dalším...