Tiskové zprávy

PROJEKT ELEKTRONICKÉHO MĚŘENÍ TV SLEDOVANOSTI NA OBDOBÍ 2023–2027 ZNÁ SVÉHO REALIZÁTORA

28. 6. 2022

Asociace televizních organizací (ATO) a Nielsen Admosphere právě dnes podepsali smlouvu na realizaci crossplatformního měření sledovanosti televizního vysílání v České republice v dalším pětiletém období (2023–2027). Nielsen Admosphere v ČR realizuje měření již 20 let. Projekt v dalším...

Světový den televize: rekordní rok pro TV

19. 11. 2021

Před čtvrt stoletím vyhlásila Organizace spojených národů 21. listopad Světovým dnem televize. Televizní společnosti na celém světě vnímají tento svátek jako ocenění své významné role, kterou sehrávají v oblasti informovanosti a zábavy. Asociace televizních organizací (ATO)...

Sledovanost televize loni lámala rekordy. Diváci strávili před televizní obrazovkou téměř čtyři hodiny denně

5. 2. 2021

Čas strávený sledováním televize neustále roste. V  roce 2020 strávili diváci sledováním televize rekordní dobu za 24 let existence peoplemetrového měření. V divácké skupině 15+ věnovali diváci televizi téměř 4 hodiny denně (průměr za celý...

Koronavirová krize potvrdila dominanci televize mezi médii

19. 11. 2020

Kdy jindy než u příležitosti blížícího se Světového dne televize (21. listopadu) si připomenout, jak důležitý rok toto médium letos zažívá. Pandemie COVID-19 zejména potvrdila dominantní význam televize mezi mediatypy: z pohledu televizní sledovanosti jsme...

Peoplemetry slaví 23 let existence

2. 6. 2020

Měření sledovanosti televize, které v České republice probíhá elektronicky pomocí tzv. peoplemetrů, slaví právě dnes své 23. narozeniny. Touto metodou se u nás začalo měřit už v roce 1997. Od té doby doznalo měření řady...