Aktuality

Už čtyři pětiny českých domácností vlastní plochou televizi, příjem HD vysílání se oproti roku 2012 ztrojnásobil

4. 4. 2016

Počet domácností s plochými televizemi v posledních letech stabilně roste a čím dál rozšířenější jsou také stanice v HD kvalitě, které v současnosti přijímá téměř polovina českých domácností. Tyto a další výsledky přinesl Kontinuální výzkum...

Odložená sledovanost – infografika

15. 2. 2016

Odložená sledovanost „nultého“ dne je od 1. 2. 2016 součástí oficiální TV měny. Pro veřejné výstupy, mediální plánování a nákup reklamního prostoru.

Odložená sledovanost součástí oficiální TV měny

14. 1. 2016

Od 1. února 2016 bude odložená televizní sledovanost „nultého“ dne součástí oficiální televizní měny zajišťované společností Nielsen Admosphere pro Asociaci televizních organizací (ATO). Změna se týká všech veřejných výstupů sledovanosti i obchodování s televizní reklamou....