Členové ATO:

Poslání

Asociace televizních organizací (ATO) zastřešuje projekt elektronického měření sledovanosti a poskytuje koncovým uživatelům jednotná data o sledovanosti televizních stanic v České republice.

ATO je zájmovým sdružením právnických osob. Asociace byla založena 1.3.1997.

Od roku 2013 je Asociace členem mezinárodního sdružení EMRO (European media research organisation), jejíž cílem je podporovat mezinárodní kontakt a diskusi odborníků z mediální oblasti. V roce 2017 se dále stala členem I-JIC (The international association of joint industry committees for media research).

Řádnými členy ATO jsou:

Česká televize

Česká televize je institucí veřejné služby a provozuje šest programů celoplošného televizního vysílání: ČT1, ČT2, ČT24, ČT sport, ČT: D a ČT art. Zároveň Česká televize poskytuje veřejnosti vysílání i prostřednictvím nových technologií, zejména on-line archiv i-vysílání. Významné jsou též portály (zpravodajský, dětský a sportovní) na kmenovém webu ČT. Česká televize je členem Evropské vysílací unie EBU.

(www.ceskatelevize.cz)

Česká televize

ČT 1         ČT 2         ČT 24         ČT sport

Déčko         ČT art

 

FTV Prima spol. s r.o.

Skupina Prima provozuje celoplošné vysílání pěti volně šířených televizních stanic: TV Prima, Prima COOL, Prima LOVE, Prima ZOOM a Prima MAX a zároveň má široké portfolio webů jako  iPrima.cz, Prima COOL, Prima PLAY, Prima STYLE, Prima ŽENY, Prima FRESH.

(www.iprima.cz)

Prima        Prima COOL        Prima love        Prima PLAY

Prima ZOOM        Prima MAX

 

TV Nova s.r.o

Provozovatel vysílání televizních stanic Nova, Nova Cinema, Nova 2, Nova Action a Nova Gold, prémiových sportovních stanic Nova Sport 1 a Nova Sport 2 a pro slovenský trh určené stanice Nova International. K významným online projektům patří například placená videotéka Voyo, videoportál Nova Plus a zpravodajský portál TN.cz.

(www.nova.cz)

NOVA International

 

Asociace mediálních agentur

Organizace sdružující mediální agentury 

Atmedia Czech s.r.o.

Společnost Atmedia je obchodní zastupitelství tematických TV stanic ve střední a východní Evropě. Atmedia působí na českém trhu od roku 2008, kdy začala s klasickým spotovým prodejem reklamního prostoru.
V roce 2009 část stanic z portfolia vstoupila do peoplemetrového měření, a přidala se tak k prodeji v „jednotné měně“ – GRP. Počátkem roku 2010 uvedla Atmedia na trh tehdy jedinečný způsob prodeje reklamního prostoru na tematických stanicích. Jednalo se o prodej prostřednictvím prodejních balíčků. Obchodně aktuálně zastupuje 25 tematických televizních stanic na českém a slovenském trhu také z významných mezinárodních skupin jako AMC, Disney, FOX nebo JOJ.

(www.atmedia.cz)

            At Media        

 

Stanice O, a.s.

Provozovatel tématické televizní stanice s hudebním obsahem

(www.ocko.tv)

Óčko

Přidruženými členy ATO jsou:

Barrandov Televizní Studio, a.s.

Provozovatel plnoformátového televizního programu TV Barrandov

(www.barrandov.tv)

TV Barrandov

 

Asociace producentů v audiovizi

Organizace sdružující producenty a produkční společnosti jak z oblasti českého filmu, tak z oblasti filmového servisu a reklamy, současné době sedm desítek členů

(www.asociaceproducentu.cz)

Asociace producentů v audiovizi

Seznam.cz TV

Provozovatel programu se základní specifikací: televizní progam informačně  - zábavního charakteru

 

 

AMC Networks

Sítě kabelové televize AMC, BBC AMERICA (prostřednictvím společného podniku BBC Studios), IFC, SundanceTV a WE tv; nezávislá divize produkce a distribuce filmů IFC Films; a prémiové video služby Sundance Now a Shudder. 

 

 

Obchodní partneři ATO:

Šlágr TV, spol. s r.o.

Československá lidová televize

 

Regionální televize CZ, s.r.o.

Provozovatel televizní stanice propojující všechny regiony ČR

 

Regionalnitelevize.cz

Menu
Novinky
02.06.2020 Peoplemetry slaví 23 let existence

Měření sledovanosti televize, které v České republice probíhá elektronicky pomocí tzv. peoplemetrů, slaví právě dnes své 23. narozeniny. Touto metodou se u nás začalo měřit už v roce 1997. Od té doby doznalo měření řady změn a dnes patří mezi nejvyspělejší na...

Čtěte více
17.04.2020 Rekordní březen: Sledovanost televize byla vlivem pandemie koronaviru nejvyšší za 17 let

Vůbec nejvyšší byla sledovanost v prvních dvou týdnech platnosti omezení pohybu, zde narostla meziročně o více než hodinu. O nárůstu konzumace médií v období pandemie koronaviru toho již bylo napsáno hodně, pojďme se tedy nyní blíže zaměřit na televizi a výsledky...

Čtěte více
zobrazit všechny novinky