Členové ATO:

Poslání

Asociace televizních organizací (ATO) zastřešuje projekt elektronického měření sledovanosti a poskytuje koncovým uživatelům jednotná data o sledovanosti televizních stanic v České republice.

ATO je zájmovým sdružením právnických osob. Asociace byla založena 1.3.1997.

Řádnými členy ATO jsou:

Česká televize

Česká televize je institucí veřejné služby a provozuje šest programů celoplošného televizního vysílání: ČT1, ČT2, ČT24, ČT sport, ČT: D a ČT art. Zároveň Česká televize poskytuje veřejnosti vysílání i prostřednictvím nových technologií, zejména on-line archiv i-vysílání. Významné jsou též portály (zpravodajský, dětský a sportovní) na kmenovém webu ČT. Česká televize je členem Evropské vysílací unie EBU.

(www.ceskatelevize.cz)

Česká televize

ČT 1         ČT 2         ČT 24         ČT sport

Déčko         ČT art

 

FTV Prima spol. s r.o.

Skupina Prima provozuje celoplošné vysílání pěti volně šířených televizních stanic: TV Prima, Prima COOL, Prima LOVE, Prima ZOOM a Prima MAX a zároveň má široké portfolio webů jako  iPrima.cz, Prima COOL, Prima PLAY, Prima STYLE, Prima ŽENY, Prima FRESH.

(www.iprima.cz)

Prima        Prima COOL        Prima love        Prima PLAY

Prima ZOOM        Prima MAX

 

CET 21 spol.s r.o

Provozovatel vysílání televizních stanic Nova, Nova Cinema, FANDA, SMÍCHOV, TELKA, prémiových sportovních stanic NOVA Sport 1 a NOVA Sport 2 a pro slovenský trh určené stanice NOVA International. K významným online projektům patří videotéka a stejnojmenný kanál VOYO, videoportál NOVA Plus a zpravodajský portál TN.cz.

(www.nova.cz)

              Nova    Nova 2    Nova Cinema    Nova Action                   

Nova Gold      Nova Sport 1      Nova Sport 2    

NOVA International      Nova PLUS      TN.cz   VOYO

 

Asociace mediálních agentur

Organizace sdružující mediální agentury 

Atmedia Czech s.r.o.

Společnost Atmedia je obchodní zastupitelství tematických TV stanic ve střední a východní Evropě. Atmedia působí na českém trhu od roku 2008, kdy začala s klasickým spotovým prodejem reklamního prostoru.
V roce 2009 část stanic z portfolia vstoupila do peoplemetrového měření, a přidala se tak k prodeji v „jednotné měně“ – GRP. Počátkem roku 2010 uvedla Atmedia na trh tehdy jedinečný způsob prodeje reklamního prostoru na tematických stanicích. Jednalo se o prodej prostřednictvím prodejních balíčků. Obchodně aktuálně zastupuje 25 tematických televizních stanic na českém a slovenském trhu také z významných mezinárodních skupin jako AMC, Disney, FOX nebo JOJ.

(www.atmedia.cz)

            At Media        

 

Stanice O, a.s.

Provozovatel tématické televizní stanice s hudebním obsahem

(www.ocko.tv)

Óčko

Přidruženými členy ATO jsou:

Barrandov Televizní Studio, a.s.

Provozovatel plnoformátového televizního programu TV Barrandov

(www.barrandov.tv)

TV Barrandov

 

Asociace producentů v audiovizi

Organizace sdružující producenty a produkční společnosti jak z oblasti českého filmu, tak z oblasti filmového servisu a reklamy, současné době sedm desítek členů

(www.asociaceproducentu.cz)

Asociace producentů v audiovizi

Obchodní partneři ATO:

Šlágr TV, spol. s r.o.

Československá lidová televize

 

Regionální televize CZ, s.r.o.

Provozovatel televizní stanice propojující všechny regiony ČR

 

Regionalnitelevize.cz

Menu
Novinky
14.11.2016 Realizátorem crossplatformního měření je Nielsen Admosphere

Dnešním podpisem smlouvy mezi Asociací televizních organizací (ATO) a společností Nielsen Admosphere skončilo výběrové řízení na nového realizátora crossplatformního elektronického měření sledovanosti a konzumace obsahu na léta 2018-2022.

Čtěte více
21.07.2016 Výběrové řízení ATO na nového realizátora měření

Asociace televizních organizací (ATO) vypisuje veřejnou zakázku na Projekt crossplatformního elektronického měření sledovanosti a konzumace obsahu na léta 2018-2022.

Čtěte více
zobrazit všechny novinky