Členové ATO:

Poslání

Asociace televizních organizací (ATO) zastřešuje projekt elektronického měření sledovanosti a poskytuje koncovým uživatelům jednotná data o sledovanosti televizních stanic v České republice.

ATO je zájmovým sdružením právnických osob. Asociace byla založena 1.3.1997.

Od roku 2013 je Asociace členem mezinárodního sdružení EMRO (European media research organisation), jejíž cílem je podporovat mezinárodní kontakt a diskusi odborníků z mediální oblasti. V roce 2017 se dále stala členem I-JIC (The international association of joint industry committees for media research).

Řádnými členy ATO jsou:

Česká televize

Česká televize je institucí veřejné služby a provozuje šest programů celoplošného televizního vysílání: ČT1, ČT2, ČT24, ČT sport, ČT: D a ČT art. Zároveň Česká televize poskytuje veřejnosti vysílání i prostřednictvím nových technologií, zejména on-line archiv i-vysílání. Významné jsou též portály (zpravodajský, dětský a sportovní) na kmenovém webu ČT. Česká televize je členem Evropské vysílací unie EBU.

(www.ceskatelevize.cz)

Česká televize

ČT 1         ČT 2         ČT 24         ČT sport

Déčko         ČT art

 

FTV Prima spol. s r.o.

Skupina Prima provozuje celoplošné vysílání pěti volně šířených televizních stanic: TV Prima, Prima COOL, Prima LOVE, Prima ZOOM a Prima MAX a zároveň má široké portfolio webů jako  iPrima.cz, Prima COOL, Prima PLAY, Prima STYLE, Prima ŽENY, Prima FRESH.

(www.iprima.cz)

Prima        Prima COOL        Prima love        Prima PLAY

Prima ZOOM        Prima MAX

 

TV Nova s.r.o

Provozovatel vysílání televizních stanic Nova, Nova Cinema, Nova 2, Nova Action a Nova Gold, prémiových sportovních stanic Nova Sport 1 a Nova Sport 2 a pro slovenský trh určené stanice Nova International. K významným online projektům patří například placená videotéka Voyo, videoportál Nova Plus a zpravodajský portál TN.cz.

(www.nova.cz)

NOVA International

 

Asociace mediálních agentur

Organizace sdružující mediální agentury 

Atmedia Czech s.r.o.

Společnost Atmedia je obchodní zastupitelství tematických TV stanic ve střední a východní Evropě. Atmedia působí na českém trhu od roku 2008, kdy začala s klasickým spotovým prodejem reklamního prostoru.
V roce 2009 část stanic z portfolia vstoupila do peoplemetrového měření, a přidala se tak k prodeji v „jednotné měně“ – GRP. Počátkem roku 2010 uvedla Atmedia na trh tehdy jedinečný způsob prodeje reklamního prostoru na tematických stanicích. Jednalo se o prodej prostřednictvím prodejních balíčků. Obchodně aktuálně zastupuje 25 tematických televizních stanic na českém a slovenském trhu také z významných mezinárodních skupin jako AMC, Disney, FOX nebo JOJ.

(www.atmedia.cz)

            At Media        

 

Stanice O, a.s.

Provozovatel tématické televizní stanice s hudebním obsahem

(www.ocko.tv)

Óčko

Přidruženými členy ATO jsou:

Barrandov Televizní Studio, a.s.

Provozovatel plnoformátového televizního programu TV Barrandov

(www.barrandov.tv)

TV Barrandov

 

Asociace producentů v audiovizi

Organizace sdružující producenty a produkční společnosti jak z oblasti českého filmu, tak z oblasti filmového servisu a reklamy, současné době sedm desítek členů

(www.asociaceproducentu.cz)

Asociace producentů v audiovizi

Seznam.cz TV

Provozovatel programu se základní specifikací: televizní progam informačně  - zábavního charakteru

 

 

Obchodní partneři ATO:

Šlágr TV, spol. s r.o.

Československá lidová televize

 

Regionální televize CZ, s.r.o.

Provozovatel televizní stanice propojující všechny regiony ČR

 

Regionalnitelevize.cz

Menu
Novinky
20.03.2018 ATO letos měří i internetovou sledovanost

V lednu 2018 byl úspěšně zahájen nový Projekt crossplatformního elektronického měření sledovanosti a konzumace obsahu (PCEM) na období 2018–2022, který pro Asociaci televizních organizací (ATO) zpracovává výzkumná agentura Nielsen Admosphere. Největší novinkou je...

Čtěte více
15.03.2018 Televizi sledujeme více a v lepší kvalitě

Televizi v současnosti najdeme v 95 % českých domácností. Čas, který u ní trávíme, navíc neustále roste. Češi starší 15 let ji v průměru sledují 3 hodiny a 45 minut denně, což je o 31 minut více než před deseti lety. Navíc sledují vysílání v lepší kvalitě:...

Čtěte více
zobrazit všechny novinky