Aktuality

Televizi sledujeme více a v lepší kvalitě

15. 3. 2018

Televizi v současnosti najdeme v 95 % českých domácností. Čas, který u ní trávíme, navíc neustále roste. Češi starší 15 let ji v průměru sledují 3 hodiny a 45 minut denně, což je o 31...

Mediální trh společně podporuje pozměňovací návrh k zákonu o léčivech, kterým je regulována reklama

23. 1. 2018

Provozovatelé médií a reklamní agentury sdružené v profesních asociacích společně podporují pozměňovací návrh k zákonu o léčivech, o kterém se bude v pátek hlasovat na plénu poslanecké sněmovny a který navrhuje zrušit poslední novelizaci zákona...

Volby přitahují diváky k TV obrazovkám

5. 1. 2018

Loňský rok opět ukázal, že zpravodajství a publicistika se těší v před- a povolebním období zvýšenému zájmu televizních diváků. S blížícími se prezidentskými volbami lze očekávat další vrchol sledovanosti těchto pořadů. Tak jako významné sportovní události typu...

Ani zvyšující se počet digitálních zařízení neohrožuje vůdčí postavení televize v českých domácnostech

10. 8. 2017

V českých domácnostech přibývají digitální zařízení, na nichž můžeme sledovat videoobsah. Ani těm se ale v této oblasti nedaří pokořit dominantní postavení televize, kterou dnes stále najdeme téměř ve všech domácnostech a na které – i v dnešní...

Změna v měření televizní sledovanosti

1. 8. 2017

Od 1. září 2017 budou oficiální data sledovanosti televize zahrnovat i odloženou sledovanost měřenou za období třech dnů po odvysílání konkrétního pořadu. Toto rozšíření oficiální televizní měny se týká všech veřejných datových výstupů. Odložená sledovanost...