Členové ATO:

Aktuality

08.06.2017

Peoplemetr v muzeu? Ode dneška realita! Výstava k 20. výročí peoplemetrového měření TV sledovanosti v Národním technickém muzeu zahájena

Projekt měření televizní sledovanosti v České republice slaví letos 20. výročí. Bylo to právě v červnu roku 1997, kdy se u nás začala elektronicky měřit televizní sledovanost tzv. peoplemetry. U této příležitosti Asociace televizních organizací ve spolupráci se společností Nielsen Admosphere a za podpory České televize připravila populárně-naučnou výstavu v Národním technickém muzeu pod názvem Jak se měří sledovanost televize? Výstava byla dnes 7. června 2017 oficiálně zahájena. Návštěvníci mají možnost si ji prohlédnout do 10. září 2017 ve druhém patře budovy muzea na Letné. Čtěte více...

30.03.2017

Stanovisko profesních sdružení k novele zákona o regulaci reklamy

Společné stanovisko ATO - Unie vydavatelů - APSV - SPIR - AKTV k přílepku zákona o léčivech. Novela nesystémově zavádí společnou a nerozdílnou odpovědnost zadavatele a šiřitele za soulad reklamy se zákonem  a činí tak šiřitele reklamy odpovědným za obsah komerčního sdělení.  Čtěte více...

28.02.2017

ATO uspořádalo přednášku o připravované novele evropské Směrnice o audiovizuálních mediálních službách (AVMS)

Asociace televizních organizací (ATO), která sdružuje české provozovatele televizního vysílání veřejné služby i komerčního televizního vysílání, včera uspořádala přednášku pro odbornou veřejnost na téma připravované novely evropské Směrnice o audiovizuálních mediálních službách (AVMS). S prezentací vystoupil pan Conor Murray, ředitel pro oblast regulace a vnějších vztahů EGTA. Čtěte více...

14.11.2016

Realizátorem crossplatformního měření je Nielsen Admosphere

Dnešním podpisem smlouvy mezi Asociací televizních organizací (ATO) a společností Nielsen Admosphere skončilo výběrové řízení na nového realizátora crossplatformního elektronického měření sledovanosti a konzumace obsahu na léta 2018-2022. Čtěte více...

21.07.2016

Výběrové řízení ATO na nového realizátora měření

Asociace televizních organizací (ATO) vypisuje veřejnou zakázku na Projekt crossplatformního elektronického měření sledovanosti a konzumace obsahu na léta 2018-2022. Čtěte více...

27.04.2016

Stanovisko Asociace televizních organizací k podpůrným prostředkům

Stanovisko ATO k podpůrným prostředkům - návrhu zákona, kterým se mění zákon č. 110/1997 Sb., o potravinách a tabákových výrobcích a o změně a doplnění některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů, a další související zákony - sněmovní tisk Senátu parlamentu České republiky č. 248.  Čtěte více...

27.04.2016

Stanovisko Asociace televizních organizací k podmínkám označení českého původu potravin

Stanovisko ATO k podmínkám označení českého původu potravin - n ávrhu zákona, kterým se mění zákon č. 110/1997 Sb., o potravinách a tabákových výrobcích a o změně a doplnění některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů, a další související zákony  - sněmovní tisk Senátu parlamentu České republiky č. 248.  Čtěte více...

13.04.2016

Stanovisko Asociace televizních organizací k vládnímu návrhu novely zákona č. 418/2011 Sb., o trestní odpovědnosti právnických osob

Stanovisko Asociace televizních organizací k vládnímu návrhu novely zákona č. 418/2011 Sb., o trestní odpovědnosti právnických osob a řízení proti nim, ve znění pozměňovacího návrhu Ústavně právního výboru Poslanecké sněmovny   Čtěte více...

04.04.2016

Už čtyři pětiny českých domácností vlastní plochou televizi, příjem HD vysílání se oproti roku 2012 ztrojnásobil

Počet domácností s plochými televizemi v posledních letech stabilně roste a čím dál rozšířenější jsou také stanice v HD kvalitě, které v současnosti přijímá téměř polovina českých domácností. Tyto a další výsledky přinesl Kontinuální výzkum za rok 2015, který zajišťuje společnost Nielsen Admosphere pro Asociaci televizních organizací (ATO) jako nedílnou součást peoplemetrového projektu. Čtěte více...

15.02.2016

Odložená sledovanost - infografika

Odložená sledovanost „nultého“ dne je od 1. 2. 2016 součástí oficiální TV měny. Pro veřejné výstupy, mediální plánování a nákup reklamního prostoru. Čtěte více...

14.01.2016

Odložená sledovanost součástí oficiální TV měny

Od 1. února 2016 bude odložená televizní sledovanost „nultého“ dne součástí oficiální televizní měny zajišťované společností Nielsen Admosphere pro Asociaci televizních organizací (ATO). Změna se týká všech veřejných výstupů sledovanosti i obchodování s televizní reklamou. Jde zatím o část celkové odložené televizní sledovanosti, měřené v českém peoplemetrovém projektu od roku 2013. Čtěte více...

17.12.2015

ATO s novými členy a novým prezidentem

Valná hromada Asociace televizních organizací (ATO) rozhodla v úterý 15. prosince 2015 o znovupřijetí společnosti CET 21, provozovatele vysílání televizních stanic skupiny Nova. Po období obchodní spolupráce bude Nova opět řádným členem. Změní se rovněž zastoupení mediálních agentur. Agendu AKA (Asociace komunikačních agentur) přebírá Asociace mediálních agentur ASMEA a stává se rovněž řádným členem ATO. Prezidentem ATO byl zvolen pro příští rok Marek Singer z FTV Prima. Čtěte více...

17.12.2015

ATO v digitální éře: timeshift a HbbTV

Valná hromada Asociace televizních organizací (ATO) se zabývala na svém zasedání dne 15. prosince 2015 i vybranými tématy souvisejícími s rozvojem digitálních technologií. Odložená sledovanost, tzv. timeshift a HbbTV budou středem zájmu ATO v nadcházejícím období.  Čtěte více...

17.12.2015

Labelling ATO půjde cestou samoregulace

Valná hromada Asociace televizních organizací (ATO) rozhodla dne 15. prosince 2015, že podpoří samoregulaci jako jedinou metodu zavádění a fungování systému klasifikace a označování pořadů v TV vysílání, tzv. labellingu.  Na tvorbě systému spolupracuje s českou i zahraniční akademickou obcí a nezávislými mediálními odborníky.  Čtěte více...

25.09.2015

Pilot ATO s TNS AISA

Vítězem výběrového řízení ATO na realizaci pilotního projektu crossplatformního měření videoobsahu se stala dnes agentura TNS AISA. Její nabídka nejlépe vyhověla požadavkům zadání. Čtěte více...

04.09.2015

Tajná novela vysílacího zákona?

Ministerstvo kultury pokračuje v přípravách novely zákona o provozování rozhlasového a televizního vysílání. Tisku to sdělila před několika dny mluvčí ministerstva. Čtěte více...

29.06.2015

Stanovisko ATO k novele vysílacího zákona

Stanovisko Asociace televizních organizací k připravované novele zákona č. 231/2001 Sb., o provozování rozhlasového a televizního vysílání Čtěte více...

15.06.2015

ATO proti připravovanému přenesení povinností na šiřitele reklamy

Asociace televizních organizací (ATO) protestuje proti nelegitimnímu přenesení povinností loterního dohledu na šiřitele reklamy v návrhu novely zákona o regulaci reklamy. Čtěte více...

11.06.2015

Workshop ATO 2015

Zde naleznete prezentace z letošního Workshopu ATO... Čtěte více...

02.06.2015

Novela vysílacího zákona je předčasná

Ještě v tomto roce má vzniknout návrh novely evropské Směrnice o audiovizuálních mediálních službách. Ta bude koncepčně řešit otázku, zda je vzhledem k technologickému vývoji a změnám diváckých návyků ještě opodstatněná rozdílná míra regulace televizního vysílání a nových médií. S ohledem na tuto skutečnost Asociace televizních organizací (ATO) považuje aktuálně projednávaný návrh novely českého zákona o provozování rozhlasového a televizního vysílání připravený ministerstvem kultury za předčasný. Čtěte více...

1 | 2 | 3 | 4 | ... | 7 >  >>
Menu
Novinky
08.06.2017 Peoplemetr v muzeu? Ode dneška realita! Výstava k 20. výročí peoplemetrového měření TV sledovanosti v Národním technickém muzeu zahájena

Projekt měření televizní sledovanosti v České republice slaví letos 20. výročí. Bylo to právě v červnu roku 1997, kdy se u nás začala elektronicky měřit televizní sledovanost tzv. peoplemetry. U této příležitosti Asociace televizních organizací ve spolupráci se...

Čtěte více
30.03.2017 Stanovisko profesních sdružení k novele zákona o regulaci reklamy

Společné stanovisko ATO - Unie vydavatelů - APSV - SPIR - AKTV k přílepku zákona o léčivech. Novela nesystémově zavádí společnou a nerozdílnou odpovědnost zadavatele a šiřitele za soulad reklamy se zákonem  a činí tak šiřitele reklamy odpovědným za obsah komerčního...

Čtěte více
zobrazit všechny novinky