Tiskové zprávy
Pozemní příjem TV vysílání je v českých domácnostech stále dominantní
6. 6. 2018
Více než polovina českých domácností využívá pozemní televizní vysílání. V rámci něj v současnosti probíhá postupné spouštění programů v novém standardu DVB-T2 – tento standard už přijímá 7 % televizních domácností. Většině z nich umožnil...
ATO letos měří i internetovou sledovanost
20. 3. 2018
V lednu 2018 byl úspěšně zahájen nový Projekt crossplatformního elektronického měření sledovanosti a konzumace obsahu (PCEM) na období 2018–2022, který pro Asociaci televizních organizací (ATO) zpracovává výzkumná agentura Nielsen Admosphere. Největší novinkou je měření sledovanosti...
Televizi sledujeme více a v lepší kvalitě
15. 3. 2018
Televizi v současnosti najdeme v 95 % českých domácností. Čas, který u ní trávíme, navíc neustále roste. Češi starší 15 let ji v průměru sledují 3 hodiny a 45 minut denně, což je o 31...
Mediální trh společně podporuje pozměňovací návrh k zákonu o léčivech, kterým je regulována reklama
23. 1. 2018
Provozovatelé médií a reklamní agentury sdružené v profesních asociacích společně podporují pozměňovací návrh k zákonu o léčivech, o kterém se bude v pátek hlasovat na plénu poslanecké sněmovny a který navrhuje zrušit poslední novelizaci zákona...
Volby přitahují diváky k TV obrazovkám
5. 1. 2018
Loňský rok opět ukázal, že zpravodajství a publicistika se těší v před- a povolebním období zvýšenému zájmu televizních diváků. S blížícími se prezidentskými volbami lze očekávat další vrchol sledovanosti těchto pořadů. Tak jako významné sportovní události typu...