Členové ATO:
ATO - Asociace televizních organizací Aktuality Aktuality Po Praze se rozdávaly koláče k 16. výročí peoplemetrů

Po Praze se rozdávaly koláče k 16. výročí peoplemetrů

21.06.2013

Od zahájení měření sledovanosti televize pomocí peoplemetrů v Česku už uplynulo 16 let. A protože nejznámější výstupy z měření jsou známé jako tzv. koláče sledovanosti, jak jinak si výročí připomenout, než právě koláči?

Z toho důvodu dnes dopoledne měli možnost ochutnat poctivé české koláče lidé procházející centrem Prahy.

Hostesky na Václavském náměstí, náměstí Republiky a náměstí Míru nabízely tvarohové, makové, ořechové a další příchutě koláčů. „Akce byla pro Pražany příjemným zpestřením ranní cesty do práce, jsem ráda, že jsme si výročí peoplemetrů připomněli takovým milým způsobem,“ komentovala Vlasta Roškotová z Asociace televizních organizací, která peoplemetrové měření v Česku zaštiťuje. Ona sama spolu s Terezou Šimečkovou, šéfkou výzkumné agentury MEDIARESEARCH, provozovatele českých peoplemetrů, se rozdávání koláčů také zúčastnila.

Pro kolemjdoucí byla akce sladkým zpříjemněním cesty do práce. Většina lidí reagovala velmi vstřícně a někteří se i na téma peoplemetrového měření s hosteskami zapovídali. Řada žen a dívek drží kvůli nadcházející plavkové sezoně dietu, a tak s díky odmítly, ale rády si uschovaly vlaječku z koláčů s odkazem na web www.peoplemetry.cz, kde mohou najít osvědčený recept na koláče a upéct je třeba svým manželům.

Návštěvníky webu (přesněji sekce Pro média) potěší i soutěž, která k příležitosti výročí běží až do konce června a ve které mohou účastníci vyhrát zajímavé ceny.